Wednesday, April 30, 2008

Pantai Kelulut - Bulan Mengambang Di Kala Mendung

Fuh!! Aku rasa ini tajuk tulisan aku yang paling panjang!

Pantai Kelulut. Bukan Pantai KELUTUT! Pantai Kelulut terletak di daerah Marang. Kira-kira 10 minit dari Bandar Marang atau 15 minit dari Bandaraya Kuala Terengganu. Pantai Kelulut ini menarik juga sebagai tempat melepak. Kedai makan pun ada di sini (tapi hati-hati dengan harga dan kualitinya!)

Bulan lepas, aku ada bawa pelajar Politeknik Dungun main bola tampar di Universiti Darul Iman Malaysia (UDM). Dalam perjalanan pulang, kami singgah di Pantai Kelulut untuk makan dan solat maghrib. Waktu itu cuaca agak mendung, dan bulan mengambang. Jadi aku sempat ambil gambar ini. Enjoy!!!



p/s: Lantak korang la kalau tak suka gambar ni. Yang penting aku suka. (Gelak dengan nada jahat lagi kejam) Muuuuhahahahhahaha

No comments: