Saturday, April 26, 2008

Stim Masak Stim

Aku kenal Stim (bukan nama sebenar) sudah lama. Rasanya hampir 10 tahun, sejak tahun 1999 bila mana kami sama-sama masuk ITTHO, Parit Raja, Johor (kini UTHM), ambil "degree" mekanikal. Bila sudah habis "degree", Stim terus mengajar di Politeknik Dungun (kini Politeknik Sultan Mizan Zainal Abidin), manakala aku sambung buat "master" pendidikan teknikal. Lepas aku habis master, aku pun terus mengajar di Politeknik Dungun.

Sepanjang aku kenal Stim, aku tak pernah tengok dia masak!!! Sejak kami duduk bersama (mulai Feb 2008), memang tiap-tiap hari aku masak. Tapi kelmarin masa aku tengah risau hendak cabut gigi, Stim menawarkan diri untuk memasak!!! Kagum aku!!!

Stim masak menu istimewa. Ikan tenggiri masak kicap dan sayur sawi goreng. Erm...boleh tahan juga. Huhuhuhuh
Aksi Stim sedang memasak dengan "pose" yang tak berapa nak lucah.

No comments: