Wednesday, July 30, 2008

Pindah Lagi...

Untuk kesekian kalinya, aku berpindah lagi. Sejak aku di Dungun ni, sudah 3 kali aku pindah. Owh!!!!

Kali ni, aku berpindah ke Taman Permint. Rumah lama yang aku duduki bersama Stim dan Faruk Si Gagak Hitam terpaksa dibubarkan. Ini kerana Stim akan berpindah ke Kolej Komuniti Segamat. Jadi, agak kebosanan dan tidak jimat jika aku hanya tinggal bersama Faruk. Dan, amat sukar juga untuk mencari rakan-rakan yang bujang untuk tinggal bersama kami.

Lalu, kami mengambil keputusan untuk berpecah. Aku berpindah ke Taman Permint dan Faruk berpindah ke rumah Jai. Dan rumah kami akan diganti dengan gadis-gadis bujang yang tak berapa nak genit...

Aku dan Stim bergambar bersama haiwan belaan kepunyaan bakal penyewa yang akan menggantikan kami

5 comments:

Anonymous said...

He he
Yang mana satu haiwan belaan nih?

Ala..perempuan biasalah... ktia je tak suka benda2 tu semua

roshaizul said...

ala..yang berbulu tuh!!

en_me said...

ammvoii tak genit katernyer..

Anonymous said...

Pindah lagi? Huh.
Orang bujang!

Camana kita nak definisikan "tak berapa nak genit" tu eek?

roshaizul said...

en_me,
bukan tak genit, tapi tak berapa nak genit

mazudi,
awek yang agak lawa, but not my taste. huhuhuhuhuh