Wednesday, October 29, 2008

Cis! Jangan Kau Beri Sudu Itu Padaku!

Jauh perjalanan luas pengalaman. Masih lagi bercerita kepergian aku ke Melaka, walaupun aku berada di Dungun sekarang ni. Jalan-jalan di Melaka, aku terjumpa satu sudu yang pelik rupa parasnya, dan tidaklah praktikal penggunaannya. Bukan sahaja di hotel tempat aku menginap, tetapi ada beberapa kedai di Melaka menggunakan sudu tersebut.

Biarpun sudu tersebut sungguh cantik dipandang mata, tetapi aku tidak suka sudu ini kerana:-

1- Kecil sangat, susah nak mengacau dan tak puas.

2- Diperbuat dari plastik, dan plastik sedikit sebanyak akan mencair bila dicelup dalam air panas.

Owh! Sungguh tak best sudu itu!

4 comments:

wanhamery said...

sudu melamin kot jam..bahaya tu..

Anonymous said...

melamin ke antrax?

en_me said...

tujuan sebenarnyer supaya oghang takleh nak curi bawak balek.. kannns

Anonymous said...

uih! en_me macam biasa buat jer... huhuhuhu