Thursday, October 16, 2008

Dungun Oh Dungun...

Aku selak-selak surat khabar Harian Metro yang lama semalam. Aku kalau baca surat khabar, aku suka baca iklan. Tak tau kenapa. Dah jadi tabiat. Tapi, semalam aku terbaca beberapa kisah Dungun dalam ruangan iMetro.
"Minta pihak Agro Bank Dungun asingkan urusan buka akaun baru kerana ambil masa terlalu lama. Ramai pelanggan bosan menunggu. - JEBAT85[IMA35048]"
-Aku tak pernah pergi Agro Bank. So, no kemen!


"Bila lagi hospital baru Dungun nak dibina? Yang ada sekarang cuma berfungsi sebagai transit dan 80 peratus kes dirujuk ke Kuala Terengganu. - MAN3[IMA43234]"
- Aku setuju. Diharap juga kualiti perkhidmatan meningkat berbanding dahulu! :p

"Harga barang keperluan harian dan ikan terlalu mahal di daerah Dungun, pihak berwajib tolong atasi masalah ini. - JEBAT65[IMA35048]"
- Aku setuju! Tapi sebagi seorang peniaga kerepek, aku rasa ini adalah peluang!

8 comments:

Anonymous said...

not bad.

roshaizul said...

tah dari mana la datang mat salleh ni. huhuhuhu

Unknown said...

hidup ghanu....(walaupun aku bukan orang terengganu)

;-)

mane-mane tempat pun aku rase mengalami masalah yang hampir same

en_me said...

agro bank? tak pernah dengar pong.. uhuhu

roshaizul said...

welcome pendekar,
yup, betul tu, kat malaysia mmg camni

en_me,
bank pertanian la en_me. nama baru

Anonymous said...

aggro bank mmg selow slambe.. selow tp nk buat pinjaman senang. spital dungun plop mmg dr 20 tahun dulu suke htr org g ke k.t

aku heran gak knp harga ikan kat dungun mahal sdgkan kita ada ramai pembekal besar kat jeti dungun..

Anonymous said...

aku sokong ko kerero.

dungun harus ada banyak perubahan supaya setanding dengan lain-lain perbandaran di malaysia...

Aku Lelaki Itu said...

nice blog

keep it up