Sunday, March 28, 2010

Hari Ahad

Aku kerja di Terengganu. Jadi, hari Ahad merupakan hari kerja bagi permulaan minggu. Sama seperti hari Isnin di Kuala Lumpur atau di Johor.

Biasanya hari Ahad aku akan mempunyai semangat untuk membuat kerja dengan gigih, barangkali sebanyak 125%. Tapi, sama seperti hari Ahad yang lainya, semangat itu boleh merudum sehingga tinggal 25% tatkala aku melihat meja kerja aku.


Kalau pen aku jatuh atas meja kerja aku itu, necsaya aku akan mengambil masa sehingga 10 minit untuk menjumpai pen aku kembali. Jadi untuk meningkatkan semangat yang hilang, aku akan bermain ULAT barang dua tiga pusingan. Huhuhuhuhu

5 comments:

ishaharom said...

ulat saje mung ni jang...
aku pgl mung tokei ulat weh...

misshelena said...

sunday blues!

roshaizul gagah said...

sarom,
mudah-mudahan masin mulut ko

halena,
nope, saturday blues...

misshelena said...

meja bertimbun2 dgn buku2 n kertas2.bawak2laa susun elok2 segala benda yg ada tu..huhu...ohh tiba2 terindu zaman kegemilangan poli dungun..hmm terasa mahu belajar balik...rindunyaa

roshaizul gagah said...

sambung la advance diploma kat PSA