Tuesday, May 01, 2012

Mekanik bendalir punya fasal

Esok, semua pelajar ploiteknik malaysia yang mengambil subjek Fluid Mechanics/Mekanik Bendalir akan menduduki peperiksaan akhir pada jam 2.30-4.30 petang. Aku doakan kau semua berjaya. Termasuklah kelas yang aku ajar, Diploma Kejuruteraan Mekanikal semester 3.

Aku jarang tengok statistik blog aku. Barangkali pada kadar kekerapan seminggu sekali. Tadi, baru aku perasan yang statistik hari ini dan minggu ini ada kaitan dengan perenggan pertama post ini.
Statistik harian

Statistik mingguan

Nampaknya, banyak trafik harian dan bulanan tertumpu pada post "Nota J3008 Mekanik Bendalir Politeknik Malaysia", barangkali bersempena peperiksaan akhir Mekanik Bendalir pada hari esok.

Pada statistik mingguan, rangking kedua jatuh kepada post "Nota J3009 Kaji Daya Bahan 1". Tidak hairan kerana pada hari khamis dan isnin yang lalu, berlangsung peperiksaan akhir bagi subjek itu.

Paling terkejut (sila buat gaya terkejut!) statistik harian jatuh kepada post berjudul "Cabul". Hahahahahaha

No comments: