Thursday, May 03, 2012

Tempah bisnes kad yang murah dan cun di bisneskadonline.com

Dalam banyak keadaan, aku lebih gemar mencari maklumat di internet. Tapi, kau harus faham bahawa maklumat dan ilmu itu berbeza. Pada aku, sesuatu yang salah jika kau menuntut ilmu melalui internet. Menuntut ilmu harus berguru.

Cis, aku melalut. Selain maklumat, terkadang, aku gemar membeli-belah diinternet. Ini kerana, banyak barang yang aku inginkan tiada di Dungun. Jika ada pun, kadang-kala harganya mahal. Oleh itu membeli diinternet adalah penyelesaiannya.

Tidak terkecuali, dalam hal membeli dan menempah kad bisnes. Kad bisnes penting bagi memperkenalkan bisnes kau pada prospek. Ia satu alat yang hebat. Banyak keadaan dimana aku mendapat jualan dari orang yang menerima kad bisnes aku setahun yang lepas.

Jika di Dungun, harga standard kad bisnes adalah RM30 bagi seratus keping. Mahal pada aku, kerana aku boleh dapat RM65 bagi 300keping, depan belakang!


Murah beb. Harga termasuk kos pos. Diaorang buat kerja pun cepat.



Amacam? Cun tak kerja diaorang. kalau kau berminat, kau boleh tengok di http://bisneskadonline.com/


No comments: