Wednesday, December 12, 2012

128 Gigabyte

Sekali lagi, aku mengalami sindrom malas untuk menulis. Bahan banyak. Idea ada. Tapi itu hanya berlegar-legar dalam kotak fikiran aku juga. Tanpa menunggu tahun baru, aku ingin terus aktif menulis mulai hari ini. Yeah!!!! (???)

Dan, kebetulan juga hari ini adalah 12.12.12. Masih ada sejam lebih lagi sebelum ia bertukar menjadi 13.12.12. Kalau aku nak bersaing dengan blogger lain pasal topik 12.12.12, memang aku jatuh ke tempat kedua,.... dari belakang.

Ok, kembali ke tajuk asal. Tempoh hari, aku mendapat hadiah pendrive seorang rakan yang baru pulang dari China. Aku tak ingat berapa harganya. Tapi, kapasiti storannya yang aku kagum!






Kapasiti storannya lebih 8GB dari netbook yang aku pakai ini.

Tapi, prestasinya mengecewakan. Kalau setakat fail notepad atau *.txt boleh kod. Kalau fail powerpoint pon aku akan fikir berkali-kali. Hahahahahaha

2 comments:

Khairul Faizal said...

china fake product lah tue....

Khairul Faizal said...
This comment has been removed by the author.