Saturday, September 07, 2013

Tempahan Bisnes Kad Dengan Call Card

Sebelum ini, aku ada review (tanpa bayaran) satu servis buat bisnes kad secara online. Tapi, tempoh hari, bisnes kad aku habis. Sebab, biasanya aku akan selit dua atau tiga kad bisnes dalam bungkusan pelanggan Baby Needs Shop yang aku pos.

Jadi, aku cuba buka website tersebut. Malangnya web itu sudah tidak wujud lagi.

Tidak kecewa, aku terus mencari secara online servis bisnes kad yang murah dan berkualiti. Aku lebih gemar membeli-belah barang-barang kreatif atas talian berbanding di kedai biasa.

Cari punya cari, tak jumpa juga. Kemudian datang ilham. Teringat ada member group fb ada buat bisnes call. Terus aku seru beliau!

Taknak cerita panjang, ini link-link kedai online beliau,
Website >>> http://www.callcard.my/
Facebook >>> https://www.facebook.com/CallCard.my

Tapi, aku pening sikit tengok websitenya. Terus aku PM dekat page FB untuk tanya harga. Huhuhuhu

Mula-mula, aku kena hantar butiran nak bubuh dalam bisnes kad aku. Kemudian, dia akan design. Sekali tengok aku terus jatuh hati dengan designnya.


Terus aku tempah 10 kotak! Semua sekali RM100 siap dengan design dan pos. Memang murah gila! Sekotak RM10 je! Aku tak tahu tauke ini ada untung atau tak. Huhuhuhuhu


Servis pantas. Hanya seminggu tempohnya. Dari aku deal, hinggalah ia selamat sampai kat tangan aku. Terima kasih Tuan Anam Azizi.

No comments: