Tuesday, February 18, 2014

Beli Barang Terpakai Rengit Secara Online

Rupaya, ada juga pembaca blog ini. Silent reader. Walhal, terkadang aku merasakan aku hanya menulis syok sendiri. Hahahahaha.

Ada seorang silent reader ni. Kawan aku. Kawan satu sekolah masa aku tingkatan satu hingga tiga. Sebetulnya, aku memang betul-betul dah tak ingat siapakah beliau. Sampai saat post ini ditulis aku masih mencari klue, siapakah beliau. Terukkan aku. Hohohoho

Aku skodeng FB kawan aku ni. Owh, rupanya beliau berada di Simpang Renggam. Sebenarnya, selepas aku skodeng FB dia, baru aku tahu maklumat pada perenggan di atas.

Kawan aku ni PM dalam FB aku kerana barangkali beliau teruja membaca post aku pasal Rengit. Rupanya, ada tempat lagi menarik dari Rengit; Benut.



Tapi, kalau kau tidak berada di Johor, pasti sukar untuk pergi ke Rengit atau Benut. Jadi, kawan aku ini ada penyelesaiannya! Kau boleh beli online. Memandangkan lokasi beliau di Simpang Renggam yang tak jauh dari Rengit dan Benut, kau boleh terus memesan dari beliau. Beliau meniaga menggunakan medium Facebook Page.



Itu dia! Tak payah pergi rengit. Kau masuk je ke https://www.facebook.com/gerobokkarat . Senang. Sambil makan nasi pun kau boleh beli barang terpakai Rengit!



No comments: