Monday, February 17, 2014

Dari Atas Hotel YT Midtown Kuala Terengganu

Aku seorang yang gayat. Kecut perut kalau memandang sayup ke bawah. Tapi, pada masa yang sama aku suka akan pemandangan dari atas.

Jika menaiki Bukit Bauk, aku akan berehat sebentar di satu lokasi pertengahan puncak. Di lokasi tersebut, akan jelas kelihatan jalan raya mengelilingi Bukit Bauk. Kalau cuaca cerah, boleh nampak Kuala Dungun dari kejauhan.

Pernah juga aku menulis dengan tajuk "Dari Atas Pasar Payang" semasa membayar saman parkir dahulu. Pada masa itu, aku mengambil masa beberapa belas minit menikmati pemandangan.

Rezeki aku tempoh hari dapat berkursus di Hotel YT Midtown. Nama pun "midtown", hotel ini memang betul-betul terletek di tengah bandar. Dapat pula menginap di tingkat sembilan, jadi, aku dapat menikmati pemandangan atas yang menarik.






No comments: